Posts

Showing posts from April 20, 2018

ឯកឧត្តម ប៉ាន សូរស័ក្ដិ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ចូលរួមព្រឹត្តិការណ៍ “សប្ដាហ៍ស្ដីពីពាណិជ្ជកម្មតាមអេឡិកត្រូនិច (E-COMMERCE WEEK) ” នៅទីក្រុងហ្សឺណែវ ប្រទេសស្វីស

          នៅព្រឹកថ្ងៃចន្ទ ០២កើត ខែពិសាខ ឆ្នាំច សំរឹទ្ធិស័ក ព.ស. ២៥៦១ ត្រូវនឹងថ្ងៃទី១៦ ខែមេសា ឆ្នាំ២០១៨ ឯកឧត្តម ប៉ាន សូរស័ក្ដិ បានដឹកនាំគណៈប្រតិភូក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម ចូលរួមក្នុងព្រឹត្តិការណ៍   “ សប្ដាហ៍ស្ដីពីពាណិជ្ជកម្មតាមអេឡិកត្រូនិច ( E-Commerce Week) ” ដែលរៀបចំដោយសន្និសីទសហប្រជាជាតិស្ដីពីពាណិជ្ជកម្ម និងអភិវឌ្ឍន៍ ( UNCTAD) ។           ជាកិច្ចចាប់ផ្ដើមនៅក្នុងថ្ងៃទីមួយនៃព្រឹត្តិការណ៍នេះ ឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី បានចូលរួមជាវាគ្មិននៅក្នុងកិច្ចពិភាក្សាស្ដីពី ការប្រែក្លាយពីការវិភាគលើការត្រៀមខ្លួន ស្ដីពីពាណិជ្ជកម្មតាមអេឡិចត្រូនិចមកជាសកម្មភាព ( e-Trade Readiness Assessments in LDC: from Recommendations to Actions) ដែលរៀបចំដោយ UNCTAD ។ នៅក្នុងបទអន្តរាគមន៍របស់ ឯកឧត្តមរដ្ឋមន្ត្រី បានឲ្យដឹងថា នៅឆ្នាំ២០១៦ កម្ពុជាត្រូវបានជ្រើសរើសជាប្រទេសមួយ​ សម្រាប់ធ្វើការវិភាគការត្រៀមខ្លួន ស្ដីពីពាណិជ្ជកម្មអេឡិចត្រូនិច ក្រោមការឧបត្ថមរបស់ UNCTAD ។ ឯកសារវិភាគនេះ​ មានសារៈសំខាន់ ដោយបានចង្អុលបង្ហាញភាពខ្វះខាត និងបង្កើតជាផែនទីបង្ហាញផ្លូវមួយ ដើម្បីជំរុញការអភិវឌ្ឍពាណិជ្ជកម្មតាមអេឡិចត្រូនិចនៅកម្ពុជា។           ឯកឧត្តមរដ្ឋ

រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងពាណិជ្ជកម្មអះអាងថា ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថល បានបង្កភាពងាយស្រួលច្រើនដល់ សហគ្រាសធុនតូចនិងមធ្យម

          រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងពាណិជ្ជកម្មបានអះអាងថា ការធ្វើពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យា ឌីជីថល និងជួយបង្កើនភាពងាយស្រួលដល់សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម អាចផ្សព្វផ្សាយលក់ទំនិញ បានងាយស្រួល និងធំទូលាយ។           ឯកឧត្តម ប៉ាន សូរស័ក្ដិ រដ្ឋមន្ត្រីក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បានបញ្ជាក់ថា ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធ ឌីជីថល ក្នុងឧស្សាហកម្ម សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យម នឹងជួយកាត់បន្ថយរបាំងសម្រាប់ ការនាំចេញទំនិញ ហើយអាចមានឱកាសចូលរួមធ្វើពាណិជ្ជកម្មនៅក្នុងទីផ្សារសកលដោយ ធំទំលាយផងដែរ។           ថ្លែងនៅក្នុងព្រឹត្តិការណ៍ « សប្ដាហ៍ស្ដីពីពាណិជ្ជកម្មតាមអេឡិកត្រូនិច ( E-Commerce Week) កាលពីថ្ងៃទី១៨ ខែមេសា ឆ្នាំ២០១៨ ឯកឧត្តម ប៉ាន សូរស័ក្ដិ បានលើកឡើងថា ដើម្បីវិវត្តន៍ខ្លួនទៅតាមការប្រែប្រួលនៃប្រព័ន្ធបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលសកល ក្រសួងពាណិជ្ជកម្ម បាននិងកំពុងជំរុញឱ្យមានការអភិវឌ្ឍការធ្វើពាណិជ្ជកម្មតាមប្រព័ន្ធអេឡិចត្រូនិចនៅក្នុង សហគ្រាសធុនតូច និងមធ្យមនៅកម្ពុជា ដែលអាចឱ្យអតិថិជនងាយស្រួលក្នុងការរកទិញ ទំនិញ។ ជាមួយគ្នានេះដែរ ការប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធឌីជីថលនេះ គឺជំរុញឱ្យមានការច្នៃប្រឌិត និង នវានុវត្តថ្មីៗសម្រាប់ធ្វើពាណិជ្ជកម្ម បង្កើនសហគ្រិនភាព និ